Kan je van bestuuring systeem windows 8.1 pro OEM(download versie)een back-up maken op een DVD schijf?

Zo dat in geval van herinstallatie van windows die DVD kan gebruiken.

7 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Daar is niets op tegen. Zelfs wel verstandig.
Als je pc crasht, kun je Windows opnieuw installeren.
De OEM-versie is alleen te gebruiken op deze pc, dus niet op een andere pc te installeren.
SimonV
7 jaar geleden
koraal19
7 jaar geleden
de bedoeling is mijn packardbel pc met vista home basic up graden met zo een windows 8.1 pro OEM en gezien dat het download versie is wil ik altijd een weg terug als er iets gebeurt, zo dat ik het herinstalleren kan
SimonV
7 jaar geleden
Goed idee dus.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wacht even. Ik begrijp goed dat je een windows vista laptop hebt. Dat je nu Win8.1 OEM gaat downloaden en op DVD zetten. En dat je dan met die DVD jouw Vista laptop wil upgraden? Ik geloof namelijk niet dat dat gaat werken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik snap ook weinig van de uitleg. Leg eens stap voor stap uit welk product je koopt en welke handeling je dacht te doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik snap dus weinig van wat koraal19 wil/heeft.