Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Muziekbestanden I-tunes

Hoe kan ik muziekbestanden die in I-tunes staan kopiëren naar Mijn documenten/Mijn muziek ?
Dit omdat ik een I-pod Nano maar ook een Samsung telefoon gebruik om muziek te luisteren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hoeft ze toch niet naar Mijn documenten/Mijn muziek te kopieren om ze naar je telefoon over te zetten?

Je kunt bij de instellingen van iTunes zien waar je MP3'tjes staan. Vervolgens kun je ze van daar naar je telefoon zetten.

Wanneer je de software van Samsung gebruikt, kun je daarin aangeven dat de map(pen) van iTunes ook meegenomen moeten worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op I-tunes het nummer of de nummers selecteert (voor meer nummers tegelijk CTRL toets ingedrukt houden)
Bij de gelecteerde nummers moet je klikken met je rechter muis knop, bijna onderaan kan je dan klikken op kopiëren.
Vervolgens open je de map in je documenten waar je de nummers geplaats wilt hebben.
En drukt op plakken.
Nu staan al je nummers van I-tunes gekopiërd in de map waar jij je nummers wilt hebben.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staan ze op je ipod of in de itunesbibliotheek, want je kan geen bestanden van je ipod afhalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding