Euro teken in Excel

Ik heb nu net een een database ingevoegd die bestaat uit datum, tijdstip en bedragen. Nu wil ik in de bedragen eurotekens plaatsen. Dit kon toch door ze te selecteren en iets aan te klikken?
Het lukt mij iig nu niet. Wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
35.1K

Het beste antwoord

Als je Excel 2007 hebt:

Selecteer de cellen die je wilt aanpassen.
Klik in het Lint op Start (helemaal linksboven).
Zoek in het Lint het vijfde "blokje" van links. Dat heet Stijlen.
Daar vind je Celstijlen. Klik daarop, en klik daarna onderaan op Valuta.
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ALT+0128 (met het nummerieke toetsenbord rechts)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl Alt 5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kun je doen via opmaak -> celeigenschappen.
Bij het tabblad getal selecteer je Valuta.
Als je nu een getal intypt in dat hokje, staat die automatisch op 2 decimalen en euroteken.

Toegevoegd na 43 seconden:
Het antwoord van Cryofiel is ook goed, mijn methode is voor Office 2003.
Kimath
13 jaar geleden
Niet doen, gebruik EUR want anders is je spreadsheet helaas onleesbaar voor iemand die dat teken niet in zijn karakterset heeft. Ik heb heel wat contracten ontvangen met een Yen teken, dat dus een blank werd, waarna ik zelf in een klap het EuRo teken zou kunnen zetten.