je kan met beiden chatten dus msn zou ook moeten kunnen. Als je maar voorzichtig bent met de contacten die je toe gaat voegen. Je kan ook de gesprekken op laten slaan zodat je ouders het af en toe kunnen controleren. Misschien stelt ze dat gerust..
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Neej hoor is niet raar, als je maar geen rare dingen er mee doet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hyves is net zoals msn in mijn ogen, misschien nog wel iets "heftiger".
je hebt daar ook een profiel die door velen bekeken kan worden.
je kan je afschermen, maar er is altijd wel weer een weggetje te vinden.
bij msn is het zo dat als jij iemand niet in je lijst heb staan, die persoon jou ook niet kan "zien" terwijl het bij hyves weer wel zo is dat iemand jou kan opzoeken en zo je profielfoto kan zien.

maar snappen doe ik je ouders wel hoor, er zijn zoveel rare gasten op het net en ze willen je juist beschermen en dat doen ze dan ook goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Hyves kunnen ze makkelijker controleren wie jouw vrienden zijn en dus invloed hebben wie er met jou chatten.

Op msn hebben ze dat een heel stuk minder wat zijn maar gewoon naampjes in msn. Je weet niet wie er achter de naam zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach je moet maar denken dat je nu maanden ouder bent dan toen jij voor het eerst MSN wou ... en toen plots werd Hyves meer en meer bekend en ze vonden je daarvoor op dat moment wel oud genoeg voor (om een of andere reden) en misschien hadden ze vrienden die ook op Hyves zaten en dachten ze dat het wel 'vertrouwd was' .... dus mocht jij er ook op. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje vreemd is het wel.
Misschien denken je ouders dat Hyves een meer gecontroleerd medium is dan MSN.
Je zult er toch met hun uit moeten komen en zelf alle argumenten die ze aanhalen moeten kunnen weerleggen.
Succes en pas op voor 63 jarige mannen die loesje13 heten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje raar van je ouders.
'Rare mensen' komen heel moeilijk aan je msn naam en je gegevens, op hyves kan dat allemaal veel makkelijker.
Op hyves kan je ook chatten en dat mag wel?

Als je per se msn wil zonder dat je ouders het kunnen merken is dit de methode:

Maak bij een van je vriendinnen een msn account aan.
Vervolgens kan je op ebuddy.com gaan en daar inloggen.
Dan heb je geen programma op je bureaublad of dergelijke staan en kan je zonder dat ze het door hebben gewoon chatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk zelf dat dit niet echt een goed antwoord is. Je raad iemand aan om in te gaan tegen de wens van de ouders. Als iemand graag msn wil zou ik deze methode niet hanteren omdat dit toch een breuk van vertrouwen is richting die ouders. Overtuigen door middel van argumenten is een verstandiger idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit me bij shakefoot aan.
Ouders zijn vaak bang dat ze de controle verliezen.

Met msn kun je de gesprekken die je hebt gevoerd ook opslaan. (daar is een optie voor in msn)
Als je het vertrouwen van je ouders wil winnen op dat gebied, kun je ze dat laten zien en laten lezen. Misschien dat deze informatie helpt.