Om dit zonder een apart programmamte doen weet ik niet. Maar met het programma truecrypt kan je een versleuteld bestand aanmaken die je dan koppelt aan een drive.

Bijvoorbeeld:
Bestand: mijn-beveiligde-map
Gekoppeld aan: x:\

Als bron heb ik een tutorial van het programma toegevoegd. Is wel engels.

Toegevoegd na 1 minuut:
Programmamte = programma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ik zal het eens proberen zodra ik tijd heb.
Er bestaat een heel makkelijk programma voor. Het noemt "Safehouse". Je kan het gratis downloaden (niet de trial nemen maar de free versie) via onderstaande link. Het voordeel hiervan is dat je die beveilgde map ook op je stick kan zetten, enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel, ik zal het binnenkort proberen.