software tegen spionnen

ik heb een windows ultimate 64 bit
ik gebruik firefox als browser
ik ben op zoek naar een gratis progamma dat voor komt dat indringers kunnen zien welke toetsen ik aansla

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

100% bescherming bestaat niet maar Spybot en Adaware zijn goede anti-malware programma's. AVG is een goede gratis virusscanner. Als je ze regelmatig update en niet al te naïef op internet bezig bent zou je nergens last van moeten hebben (geen enkele hoeveelheid beveiligingssoftware kan je beschermen als je zelf niet eerst nadenkt voor je iets doet). Verder hebben Norton, McAfee en Kaspersky gratis 'trail' versies die je onregelmatig kan installeren om die dingen van je PC te halen die er evt. tussendoor geglipt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een goede virusscanner zou dit moeten voorkomen.
microsoft heeft een gratis virusscanner wat voldoende moet zijn.
wat je ook kan doen om te voorkomen dat toetsaanslagen gezien worden
is met de muis tekst knippen en plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In FireFox zou je de add-on "Keylogger Beater" kunnen installeren.