hoe verwijder ik een trojaans paard?

Toen ik mijn pc ging scannen zag ik dat ik een trojan horse had en ik heb alles geprobeert om het te verwijderen wat kan ik het beste doen??

Toegevoegd na 21 minuten:
* Mijn Virusscanner is Microsoft Security Essentials maar ik heb de trojan ondekt door Advanced SystemCare V4 maar ik ga hem nog update *

Toegevoegd na 28 minuten:
* Ik zag het door de naam Trojan *

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijdert die virusscanner dat niet automatisch dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* Update *

Antwoorden (7)

Je kan MBAM downloaden en installeren, dit is 1 van de beste gratis virus scanners die meer ziet dan alleen mwalre, virussen en trojaans paarden.

Toegevoegd na 28 seconden:
mwalre = malware
12 jaar geleden
Je kan gratis AVG Free Edition installeren en die verwijdert het stiekeme paard voor jou.
Amadea
12 jaar geleden
Je zou ook AVG kunnen douwloaden, dan een virusscan uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Microsoft Security Essentials (gratis) en dan een virusscan uitvoeren op dat bestand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij een virusscan hebt gedaan ga ik er eigenlijk van uit dat je virusscanner deze weg haalt?

In ieder geval, ik gebruik Avast (free). Die kan je downloaden op www.avast.com

Verder is www.malwarebytes.com een hele goede om je computer te cleanen van virussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het niet mogelijk is om de trojan te verwijderen (bijvoorbeeld omdat het een systeemproces heeft geïnfecteerd) kun je je computer het beste in veilige modus opstarten en het dan nog eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar ook problemen mee gehad en opgelost door het programma housecall te installeren. Is gratis, scant alle gegevens en je kunt ze verwijderen. Is van trendmicro: