YouTube account met meerdere g mails?

Hallo aangezien YouTube nu gekoppeld is aan je gemail account is. Ben ik opzoek naar een andere oplossing aangezien ik
Voor klanten YouTube accounts beheer
Maar ik wil niet mijn g
Mail gegevens doorgeven. Is hier een andere mogelijkheid voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat dacht je van een tweede gmail-account? Een zakelijk een normale.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd thats it
Legio mogelijkheden!
1* je kunt zo veel accounts maken als je wilt.
2* er is een site waar je gratis 50 GB kunt uploaden zonder reclame (zie bronvermelding) en wind-hoos live maximaal 50 mB toe laat op hun sky drive
3* Joe tjoep heef een ingebouwde editor voor de standaard bewerkingen
4* ik heb legio andere mogelijkheden als ICT-er om je hierbij te helpen, maar je vraag is een beetje te onduidelijk voor mij om voor jou de perfecte oplossing te bieden.
5* Gie meel heeft ook ruimte zat qua opslag en gaat ook uitbreiden maar iets specifieker zou handig zijn van wat je nou precies wilt beheren.

Groeten en zie bronvermeldingen ;)
Goed weekend en realiseer je dat overal een oplossing is, maar afhankelijk is van jouw wensen.. Als PC nerd, ben ik toch eventjes bijna 18 GB aan foto's kwijtgeraakt door piekspanning en 2 harde schijven gelukkig (duurde maar 2 weken) pff... voordat alle 0101010001110011 rommel gerecovered was, maar heb de belangrijkste foto's grotendeels terug en gratis nu via A-drive dusdanig veilig opgeslagen dat ik bij een crash AL mijn data terug kan halen.
Supersnel is A-drive niet, en natuurlijk kun je meerdere G meel accounts beheren maar wil je dat ? Lijkt mij namelijk niet handig.. Andere bronvermelding "logmein" mag je zélf anywhere bepalen wat je wilt doen met wiens pc... en data wordt groter want alles is HD tegenwoordig...

Goed weekend en let op voor rootkits!

Mvg,
YunooToz