Hoe ontkoppel ik mijn google- en hotmailaccount?

Als ik via mijn laptop naar www.hotmail.com ga, hoef ik mijn e-mailadres en wachtwoord niet in te vullen; ik ben meteen aangemeld. Hoe kan dit en hoe kan ik dit veranderen?
Mijn laptop draait op Windows 8.1

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welke browser gebruik je? Je hebt waarschijnlijk ooit es een keertje op wachtwoord onthouden geklikt. Al eens je geschiedenis gewist? Bij voorkeur met CCleaner. Wil wel eens helpen.

Firefox: Ga naar Extra, dan naar opties. Tabblad beveiliging, opgeslagen wachtwoorden. Klik dan op alle verwijderen. Wil dit nog niet helpen. Dan browser helemaal niet standaard instellingen zetten.

Chrome: ga naar instellingen, dan geavanceerde instellingen. Wachtwoord en formulieren, Dan de vinkjes uitzetten. Via wachtwoord beheren kun je alle opgeslagen wachtwoorden verwijderen. Wil dit nog niet helpen. Dan browser helemaal niet standaard instellingen zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je inlogt bij Hotmail kan je aanvinken dat je ingelogd wilt blijven. De volgende keer hoef je dan niks meer te doen. Wil je dat niet, uitloggen en zorgen dat dat vinkje er niet meer staat.