Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ontkoppel ik mijn google- en hotmailaccount?

Als ik via mijn laptop naar www.hotmail.com ga, hoef ik mijn e-mailadres en wachtwoord niet in te vullen; ik ben meteen aangemeld. Hoe kan dit en hoe kan ik dit veranderen?
Mijn laptop draait op Windows 8.1

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
893

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Welke browser gebruik je? Je hebt waarschijnlijk ooit es een keertje op wachtwoord onthouden geklikt. Al eens je geschiedenis gewist? Bij voorkeur met CCleaner. Wil wel eens helpen.

Firefox: Ga naar Extra, dan naar opties. Tabblad beveiliging, opgeslagen wachtwoorden. Klik dan op alle verwijderen. Wil dit nog niet helpen. Dan browser helemaal niet standaard instellingen zetten.

Chrome: ga naar instellingen, dan geavanceerde instellingen. Wachtwoord en formulieren, Dan de vinkjes uitzetten. Via wachtwoord beheren kun je alle opgeslagen wachtwoorden verwijderen. Wil dit nog niet helpen. Dan browser helemaal niet standaard instellingen zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je inlogt bij Hotmail kan je aanvinken dat je ingelogd wilt blijven. De volgende keer hoef je dan niks meer te doen. Wil je dat niet, uitloggen en zorgen dat dat vinkje er niet meer staat.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding