Met welke app kan je eenvoudig een standaard tekst in een foto krijgen?

Daar Facebook, mijn fotos vrij voor reclame doeleinden wil gaan gebruiken, wil ik er standaard een stempel inzetten.

capthavoc
9 jaar geleden
Wat heb je apple android of windows ? "Watermark" is de beste zoekterm op google
Frimu2
9 jaar geleden
Apple, en thanks...daar had ik niet aan gedacht

Antwoorden (1)

De app Logo building kit lite in de App Store is volgens mij zeer geschikt