Hoe kan ik zelf een wachtwoord in chrome opslaan (waar ik eerder op 'nee' klikte)?

Ik heb op een site eerder geklikt dat ik het wachtwoord niet wilde onthouden, maar wil dit nu alsnog (zonder uit te loggen) doen. Hoe kan ik dat bereiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
36.8K

Antwoorden (2)

Rechtsboven, heb je de instellingen knop. Dan instellingen selecteren, dan geavanceerd. Dan op wachtwoorden beheren, beetje omlaag scrollen en je hebt de sites die geen wachtwoorden opslaan. Desbetreffende deleten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is niet op nooit gedrukt, maar gewoon op nee. Kan ik het wachtwoord nu alsnog handmatig opslaan?
https://passwords.google.com/options
Je ziet daar geweigerde sites door jou. Met het kruisje haal je die weigering weg. Of je dan zelf een wachtwoord kunt invoegen, weet ik niet, maar ik denk van niet. Je moet dan wachten op Google's popup-vraag of het w8w mag opgeslagen worden.
Rode "vlek": mijn eigen geweigerde site oververfd.
Toegevoegd op 03 december 2020 19:53: tekst
Plaatje bij antwoord