Uit ervaring weet ik dit zowat, alleen heb ik geen belkin, maar een netgear, dus het kan anders zijn, daarbij is het een extender, misschien wat anders, maar ik heb het zelf ook al gedaan, waarbij deze stappen zouden voldoen.

1) Open je browser,
2) Voer een van deze 192.168.1.1 OF 192.168.0.1 OF 192.168.2.1 volledige getallenreeksen in je zoekbar in (geen www. of weet ik veel er voor zetten, gewoon de getallen en punten).
3) Hier opent er een pop-up (of misschien opent hij niet, dan is dit niet nodig) die vraagt voor de Login en het Password, logisch. Het controlecentrum van je router. De login is meestal ADMIN, Admin, admin of none en het wachtwoord is er 90% van alle routers niet (toch bij belkin!), moest het er wel zijn, je vind het makkelijk op internet (belkin login googlen).
4) Ga naar je settings eens je het geopend hebt, ik weet niet hoe het er bij belkin uit ziet (ik heb hier geen foto voor mij ^^), je vind het er wel ergens, je kan ergens bij WPA, WPA2 enz. je wachtwoord kiezen, meestal moet je dit 2x invoeren, zoals gewoonlijk, om fouten te voorkomen...
Als je de laatste stap niet begrijpt neem dan even een kijkje hier, zeer goede bronnen (beide!).
- http://www.wikihow.com/Add-a-Password-to-Your-Wireless-Internet-Connection-%28WiFi%29
- http://compnetworking.about.com/od/homeroutersetup/qt/belkin-router-default-passwords.htm
En ja ze zijn Engels, maar veel duidelijke, algemene (bij wikihow website niet persé over belkin) screenshots.
Lukt het na dit allemaal je nog niet, het moeilijkste is om je controlepaneel binnen te geraken, zoek dan verder op google met als basis: Belkin router (extender) lock.

Hopelijk ben je wat verder, lukt het je echt echt niet, contacteer me dan, ik kan nog wel wat uitzoeken :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor u reactie! wanneer ik probeer in te loggen op mijn belkin f5d7130 via de 3 ip adressen geeft mijn browser aan dat de pagina onbekend is.
ik kopieer en plak ze gewoon in mn zoekbalk zonder www of iets ervoor of erachter! ik heb gewoon wifi maar wil hem graag beveiligen, alvast dank!