Wie kent er een veilige cloudopslag, met een onlinetekstverwerkingsfunctie?

Aangezien ik werk op computers zonder windows en met windows wil ik graag een online tekstverwerker. Graag met een veilige cloudopslag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat Microsoft Onedrive bij jou past, dit zit in Windows 8 ingebouwd, en is ook online benaderbaar met tekstverwerker. Je kan hierbij gebruik maken van je Live account
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt in Google account met Google docs werken welke in Google drive opgeslagen kunnen worden. het voordeel hiervan is dat je er met meerdere mensen aan kunt werken