ik kreeg update voor geforce binnen, wat is dat en moet ik die installeren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
SimonV
8 jaar geleden
Geforce is het merk van een grafische kaart. Als je deze kaart hebt, zou je de update kunnen installeren.
Maar bij twijfel of als je geen problemen hebt op dit gebied, maar niet doen. https://nl.wikipedia.org/wiki/GeForce
capthavoc
8 jaar geleden
Zit je op windows 10 ?
Dan zou ik hier even mee wachten

Het beste antwoord

Geforce is het merk van een grafische kaart. Als je deze kaart hebt, zou je de update kunnen installeren.
Maar bij twijfel of als je geen problemen hebt op dit gebied, maar niet doen.
De kans bestaat dat hier geen sprake is van een update maar van het PUP.Optional.GeForce.A virus.

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik weet niet hoe je de update binnenkreeg.
Mocht je je Geforce kaart willen updaten, dan kun je dat het veiligste via het Nvidia Control Panel (Helpmenu -> Updates) op je computer doen:
http://www.nvidia.com/object/nvidia-update.html
SimonV
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een Nvidia videokaart hebt klopt dat. Je moet hem niet installeren, maar dat kan geen kwaad in de regel. Als je veel gamet en vooral nieuwe games speelt is het bijna altijd een aanrader.