Deze app is voor uw veiligheid geblokkeerd. zegt windows 10. hoe hef ik die op?

Cryofiel
8 jaar geleden
Wat wil je opheffen, de veiligheid of de app?
snelgoed
8 jaar geleden
de blokkering. het is leuk als ik gewaarschuwd word, maar ik wil zelf bepalen of ik gebruik maak van een programma.

Antwoorden (1)

zelf weet ik dat microsoft zijn beveiliging heeft verneukt dus de kans is groot dat je het niet kan opheffen voor meer informatie ga naar de website en bel microsoft erover op