Hoe blokkeer je écht ongewenste email op windows live mail?

Hoi allemaal, Ik heb windows live mail. Ik heb al meerdere mensen geprobeerd te blokkeren, maar hun e-mails blijven gewoon komen. Gewoon in mijn postvak in. Ik wil ze graag blokkeren en het liefst dat email meteen teruggaat naaf afzender. Ik hoef er gewoon niets meer van te horen. Kan dat? Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat erg dank!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12.1K

Antwoorden (1)

Je klikt op Start, vervolgens op het item Ongewenste e-mail en kiest daar voor Beveiligingsopties. Daar klik je op de tab Geblokkeerde afzenders. Nu krijg je de lijst van alle mailadressen die je hebt geblokkeerd in beeld. Daaronder staan twee vakjes die je aan kunt vinken:

Als ik op Verwijderen en blokkeren klik:
□ De geblokkeerde berichten als onbestelbaar bij de afzender terugbezorgen
□ Mij afmelden voor de nieuwsbrief als de e-mail een nieuwsbrief is

Selecteer een of beide en sluit af met OK. Nu moeten die spam- of anderszins verstuurders op een gegeven moment wel in de gaten krijgen dat jij hun mail niet wenst!
Amadea
8 jaar geleden
fremar
8 jaar geleden
Het ziet er allemaal wel goed uit,maar uit ondervindig wil dit vaak toch niet lukken onder Windows Live Mail.
Amadea
8 jaar geleden
Ik heb zelf nog niet ondervonden dat geblokkeerde adressen toch nog mail naar mij zouden kunnen sturen. Misschien heb jij een oude versie van Windows Live Mail, fremar, en moet je een keer updaten?