Kan ik van WPA2 naar WEP veranderen en weer terug?

Ik kan alleen op mijn DSi met WEP online spelen maar ik heb WPA2. Dus ik vraag me af of ik gewoon WPA2 veranderen naar WEP en weer terug. Maar als dat kan hou ik nog steeds mijn code van WPA2? (Zo'n code die staat op een sticker van mijn router). En als ik dit doe moet ik dan met alle apparaten die verbonden zijn met de Wi-fi opnieuw de code invoeren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry, het heeft geen zin, de DSi shop werkt via WPA2 en de andere online services zijn allemaal stopgezet.

Antwoorden (1)

Ja dat kan. En als je de code verandert van WPA naar WEP moet je idd alles mee en terug veranderen. Het is niet altijd mogelijk dezelfde lengte code WEP als WPA aan te houden dacht ik.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zou kunnen proberen de WEP en WPA2 code hetzelfde te houden, maar volgens mij moet je dan alsnog de code op apparaten veranderen. Helemaal zeker weten doe ik dit niet. Je zou het even uit kunnen proberen.