Hoe kan ik mijn totale google webgeschiedenis verwijderen?

Ik heb in het verleden gevoelige onderwerpen geschreven op de Gaykrantsite en op andere site,s, die wil ik definitief verwijderen van al deze site,s hoe gaat dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je wilt als ik het goed begrijp de onderwerpen verwijderen op die sites?
Dat is alleen mogelijk via die sites,als het om een forum gaat zou je de beheerder kunnen vragen om die stukken te verwijderen als het niet in je eigen account lukt.
Anders is het niet mogelijk om die stukken te verwijderen,daar zou je dan toegang voor moeten hebben als beheerder of iets dergelijks.
Als je bedoelt dat je in google chrome de internet geschiedenis wilt verwijderen,kan je dat als volgt doen.
Rechts in beeld van de webpagina staat een soort sleutel,klik op het pijltje naar beneden,en kies voor opties.
En klik op browsegegevens verwijderen.
Daar zie je de opties die je kan verwijderen,ook kan je kiezen over welke periode je de gegevens wilt verwijderen.
Dit kan van oplopend van 1 uur tot alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal geschiedenis op het scherm.
ctrl plus A = alles selecteren
shift delete.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het mogelijk is weet ik niet. Google maakt van iedere ontdekte pagina een screenshot en plaatst die in een cache, een soort van extra geheugen. Deze wordt getoond op het moment dat de originele pagina niet beschikbaar is. Als je op die cache link klikt dan krijgt men de webpagina te zien zoals die er uitzag toen deze door Google werd geindexeerd. Dus je artikelen verwijderen zal ongetwijfeld kunnen, weet alleen niet of de eerder opgeslagen kopie te verwijderen is...

ps: niet van alle pagina's wordt een kopie gemaakt..