hoe kan ik een bestand van 4gb verplaatsen naar een ander computer?

van mn pc naar mn laptop en het kan niet via mn usb stick

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
capthavoc
13 jaar geleden
hoe groot is je usb stick normaal gesproken ?
want als ie op fat 32 is geformateerd kan ie misschien net dat bestand niet aan maar formater je hem op ntfs (als dat lukt ) dan wil het wellicht wel ?

Antwoorden (8)

via een netwerk (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brand het op een DVD, die zijn 4,7 GB:),
anders zet je toch even een thuis netwerk op dat is nog simpeler als een dvdtje branden:)
suc6!

Toegevoegd na 1 uur:
hoegroot is je USB stick? is deze groter als 6 GB:

formateer je USB stick op ExFAT ( eerst wel even alles van je USB op je pc opslaan anders ben je dat kwijd) dat kan veel grotere bestanden aan als FAT32
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een DVD branden, via een externe hardeschijf, via internet (FTP server op een computer zetten, via een inter netwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- een andere usb stick nemen....die groot genoeg is, zeker goed geformateerd is.
- netwerk aanleggen,beetje omslagtig, backup schijf... maarja dat is het zelfde als usb.. is je usb poort wel heel?
- branden op dvd, kan 4.7 , lees 4.5 gig op.
- harde schijf uit je computer nemen en die in nieuwe hange ..ook omslagtig
- online via www.yousend.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt daarvoor het gemakkelijkste het netwerk gebruiken. Als beide computers in dezelfde ruimte zijn en op hetzelfde netwerk aangesloten zijn (eventueel Internet) dan kan je ze rechtstreeks elkaar benaderen.
Dan zal je op een van de computers een map moeten delen (rechter muis op de map en dan naar eigenschappen, en dan naar delen)
op de andere computer kan je dan in de verkenner (deze computer) het IP-adres invoeren van de computer welke de map deelbaar heeft staan. Dat IP adres kan je eventueel vinden via start, uitvoeren, "cmd", "ipconfig".

Wat je ook kunt doen en dat is misschien eenvoudiger, is om teamviewer te gebruiken. Dan ga je op beide computers naar de website: www.TeamViewer.com
Download op beide computers het programma van TeamViewer, en start ze dan op. Dan kan je op een van de computers het opgegeven nummer van de andere computer invoeren en dan kies je voor een bestandsoverdracht verbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook heb je tegenwoordig skydrive van windows live.
Dit is een soort online opslag ruimte van 25 gb en 100% gratis.
Kan je gewoon op inloggen met je hotmail account.
Als ik me niet vergis.....skydrive.live.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Makkelijkste manier is via een USB stick!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem je toch een externe harde schijf, daar schrijf je het bestand naar toe. Sluit die vervolgens daarna aan op de andere pc en dan haal je het weer van de externe schijf af.