Wat is een fijne media converter die de kwaliteit behoud?

Hij moet:

- Mp4 naar mp3 kunnen converten
- Meerdere files tegelijk of achter elkaar kunnen verwerken. (dus gewoon een lijstje klaarzetten)

Verder mag hij betaald zijn, hoeft geen freeware te zijn.

Toegevoegd na 2 uur:
Kwaliteit (320kbit) moet behouden blijven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hou er rekening mee dat mp4->mp3, beeld naar geluid is.
verder kunnen idd de meeste het, ik gebruik zelf DVD Catalyst voor het makkelijke werk en Handbrake voor het ingewikkelde.

er zijn gratis versies van DVD Catalyst op de website (beneden in de bron), de betaalde versie is iets sneller en heb je alles in een. het is ontwikkeld door een Nederlander, dus support is ook makkelijk :-)

in de betaalde versie zit inderdaad de optie naar mp3 te converten, hoe dat met de gratis versies zit weet ik niet...

Handbrake is trouwens ook gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mp4→mp3 kunnen ze allemaal even goed. Het maakt echt niets uit welke je neemt, hooguit is de één wat sneller dan de andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Magic video converter en ben daar best tevreden over.