Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Internet Bankieren?

Ik heb even voor de gein proberen in te loggen op internet bankieren.
Ookal heb ik dat niet aangevraagd.

Ik had mijn rekening nummer en pas nummer ingetikt maar toen kreeg ik dit:

Uw pas is geblokkeerd voor toegang tot Internet Bankieren. Raadpleeg uw kantoor of neem contact op met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut).

Bedoelen ze nou dat mijn pinpas geblokkeerd is?
Of dat ik geen internet bankieren kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Bankieren
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je pas is niet geblokkeerd voor pinnen enzo. Je kan alleen niet internet bankieren omdat je dat moet aanmelden en een toegangsding (apparaat/code) moet krijgen.
Ben blij dat het zo werkt anders zou iemand anders met jouw pasje, als het gestolen is, kunnen internetbankieren.

Je moet je dus eerst aanvragen bij je bank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat je geen internet bankieren kan gebruiken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat er staat, geblokkeerd voor het internet bankieren dus niet voor gewoon gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan geen internet bankieren bedoelen ze daarmee, aangezien je pas nog niet daarvoor is geactiveerd. Dus je pas is niet geblokkeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult je eerst moeten aanmelden om internet bankieren te kunnen gebruiken. Tot die tijd is het geblokkeerd voor je. Je moet een contract hebben met je bank om te kunnen internet bankieren.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding