laptop (wit) bij de mediamarkt te koop? (max. 400 euro)

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. (M'n broertje bleef achter de draad van de oplader hangen en heeft zo m'n laptop van tafel getrokken.. Scherm eraf..)
Ik heb 400 euro gespaard en wil dus nu een nieuwe (het liefst een witte)
Het hoeft niet persee bij mediamarkt te zijn btw.. Dat is gewoon het dichtste bij :P

Toegevoegd na 2 uur:
Laptop is bedoeld voor schoolzaken (en het gebruikelijke hyves+msn)
Verder niet veel. Ik zet er geen spelletjes op enzo dus..

Nouja kijk mijn broertje kan nog niet eens schrijven dus hem laten betalen is... hard :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kreeg vandaag een mailtje van een laptop onder de 400.
Helaas niet wit, maar meschien heb je interesse:

http://www.eplaza.com/asus-laptop-k-53?utm_source=nieuwsbrief_week_24_2011_dagaanbieding&utm_medium=email&utm_campaign=ep&utm_term=Asus_laptop_k53

Toegevoegd na 1 uur:
Dit was wel een speciale aanbieding die t/m 18 juni duurt dus das misschien een beetje snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Witte... Dat is moeilijk! Voor 400 zul je trouwens niet veel hebben, ligt eraan waarvoor je hem gebruikt. Maar is het niet zo dat als je broertje hem sloopt, ookal is het perongelijk, dat hij hem moet betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem eens contact op met je verzekeringsmaatschappij. Normaliter is men verzekerd voor dergelijke ongelukjes