Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik op mijn Windows XP home professional inloggen als ik mijn wachtwoord vergeten ben.?

Ik heb een startklare laptop met xp.
Ik kan niet inloggen en weet geen raad.
XP herinstalleren is helaas geen oplossing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

probeer een iso hirens boot cd versie 9.0 te vinden en op cd te branden
op het internet daar zit een paswoord reset tooltje in
op hogere versie hirens zet ook wel tooltje maar deze zijn erg ingewikkeld

succes
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

drie maal ctrl alt delete indrukken bij je wachtwoord scherm, dan vraagt hij om administrator wachtwoord en die vullen de meeste mensen niet in dus dan gewoon enter en je kan in je computer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit had ik ook ooit met Windows 7. ik ben naar de mediamarkt gegaan, daar hebben ze hem binnen 2 minuten verwijderd. gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Evt ultimate boot cd gebruiken om je we te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het administratorwachtwoord weet, of als die niet is ingevuld, is dit ook nog een oplossing:

Tijdens het opstarten, voordat het laadbalkje van Windows xp zichtbaar is, moet je op F8 drukken. Start de pc op in veilige modus en log in als de administrator. Je kunt nu via configuratiescherm en gebruikers de wachtwoorden van anderen verwijderen. Start vervolgens de pc opnieuw op en je kan weer inloggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding