Dat moet je NOOIT installeren.
Dit programmaatje is gemaakt om je geld afhandig te maken. Als je het toch installeert gaat ie allemaal niet-bestaande problemen rapporteren. En je raadt het al: je moet gaan betalen om die op te lossen.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Download op www.download.com een gratis alternatief. Er zijn er tientallen die wel betrouwbaar zijn!
Niet installeren dus! Als u een Windows gebruiker bent installeert u best even het programma "System Advanced Care 4"! Dit is een zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk programma en het is een volledig onderhoud software programma voor de windows die u gebruikt.
Het heeft een gereedschapskist van wel meer dan 20 tools, het geeft u de optie om dagelijks onderhoud te doen, ook om diep te scannen en een PC booster zit er ook bij.

u vind dit programma terug op de bijgevoegde bron!