het beeldscherm van mijn laptop is te breed, uitgerekt. De klok op mn bureaublad is bijv. ovaal ipv rond. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik werk veel met ontwerpprogramma's, maar hierdoor vertekend het werkelijke beeld, wat niet echt handig is. Dus hoop dat iemand kan helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Je hebt een breedbeeldscherm terwijl je instelling staan op een normaal scherm. Je schermresolutie is zeer waarschijnlijk 1400 x 900. Stel dit in, en zeer waarschijnlijk is het dan goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet onder het controle paneel bij je scherminstellingen de juiste resolutie instellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ken je scherm niet, dus exacte resolutie kan ik niet geven. je kan gewoon wat verschillende proberen tot het past qua 'verhoudingen' en lettergrootte.