Kost het gebruiken van een wifi verbinding op een iPhone geld?

Ik heb een iPhone en ben over mijn internetbundel heen. Waar ik woon hebben we een wifi verbinding waar ik nu op zit maar kost dit mij nu geld of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Wifi kost geen geld, maakt niks uit of het nou een iPhone is of een andere telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi kost niks behalve als wifi wegvalt. Ik krijg dan een waarschuwing maar heb geen iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee wifi is helemaal gratis. Je moet er wel voor zorgen dat hij echt verbonden is met wifi, het kan zijn dat je iedere keer weer opnieuw moet verbinden als je thuis bent. Wifi is een ander woord voor draadloos internet, dus net zoals je internet op bijv. een laptop. Het is slim om alleen dingen te downloaden als je wifi verbinding heb omdat je anders de kans heb dat je over je bundel heen ga. Er zijn ook apps die bijhouden hoeveel mb je verbruik, je kan ook waarschuwing enz. hiervoor instellen. Ik gebruik dit ook en ik kan het zeker aanraden. Veel succes als je vragen heb hoor ik het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi is niet hélemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi is waarschijnlijk voor hem als kind wel gratis omdat zijn ouders dit betalen. Beetje onnodige reactie
De kosten van de WiFi verbinding thuis gaan naar jouw ouders/voogd. Zij hebben één of ander abonnement betaald van UPC of Tele2 etc, en daardoor krijg je nu "gratis" WiFi.
Zo zijn er nog meer WiFi-hotspots met gratis verbinding. Bijvoorbeeld bij de McDonalds en de Bijenkorf en zelfs sommige (middelbare)scholen hebben gratis WiFi verbindingen. Maar als je met de Thalys rijdt of in sommige hotels/motels binnenkomt moet je betalen. Per uur of per dag. De prijs of de verdeling van per uur of per dag, verschilt weer per hotel en in welke klas (van de trein) je inzit.