Wat gebeurt er als je een terug zet naar de fabrieksinstellingen?

staan de programma's die ook op je laptop stonden toen je hem kocht erop? of is hij echt helemaal leeg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (4)

Nou, helemaal leeg zal hij niet worden, Windows zal er wel op blijven staan, maar eventuele andere programma's kan wel eens twijfelachtig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terugzetten naar de fabrieksinstellingen betekent bij een een PC/laptop dat de uitleveringstoestand wordt teruggezet (dus met seoftware over het algemeen). Meestal zijn dan ook al je bestanden weg, maar dit hoeft niet; soms worden alleen alle programma's en het operating system (windows) gerepareerd en staat je data er nog wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak wordt een pc geleverd met windows
een cd brander programma
en iets van works
en bijna natuurlijk norton virus scanner firewall trial
en misschien office trial
en wellicht wat andere zaken
vaak merk gebonden software met dezelfde naam zoiets als acer backup dvd software
een fabrieksinstelling
behelst al die zaken

dus dat krijg je weer terug
capthavoc
12 jaar geleden
Moest ik laatst ook doen. De programma's staan er dan nog allemaal op, alleen de instellingen worden dus teruggezet.