Bij welke mailserver (niet Gmail of Hotmail!) kan ik de meeste MB aan bijlagen verzenden?

Ik wil veel muziek verzenden. Gmail kom ik niet op, heb je tegenwoordig een mobiele telefoon nodig (is kapot) en hotmail kun je maar 8 MB verzenden in een keer. Welke andere mailserver is het beste om grote bijlagen te verzenden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om grote bestanden te versturen kun je beter een dienst zoals bijvoorbeeld http://www.largedocument.com/ gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur een USB-stick op de post!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gmail maar ik hoef niet per se een telefoonnummer op te geven, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet verplicht, er onder staat heel klein dat je verder kan gaan, zonder.

Het beste antwoord

Veel en/of grote bestanden tot 2 Gb, in 1 keer verzenden gaat heel goed met WeTransfer. En ook nog gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt! duurt alleen wel lang, 2 uur..
Maar het gaat erom dat ik mijn bestanden heb kunnen verzenden

Andere antwoorden (3)

Op je computer kun je het beste het programme Microsoft Office Outlook hebben, hiermee kun je het beste 'grote' mails sturen. Er zijn ook websites waar je je documenten op kunt zetten en dan kunt delen met andere: www.dropbox.com

Toegevoegd na 1 minuut:
Op dropbox kun je bestanden tot 3GB toevoegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste mailserver is gewoon je eigen mailserver in combinatie met bv dropbox. Geef je vrienden een link naar jouw dropbox en je kan gewoon zoveel delen als je wilt (max 1Gb oid).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als gratis gebruiker kun je bestanden van maximaal 100 MB uploaden.:

https://www.yousendit.com/
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wetransfer.com is een beter alternatief. Bestanden tot 2GB zonder registratie.