Waar is het spotify-pictogram?

Ik heb sinds kort spotify. Ik luister er dan naar terwijl ik online ben. Als ik spotify afsluit, en het later weer aan wil zetten, kan ik het pictogram nergens meer vinden. Ook niet bij verborgen pictogrammen, en ook niet als ik het bij de zoekfunctie intik. Wel zie ik spotify als ik de computer weer opnieuw opstart. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Ik zou even kijken via alle programma's en danrechtsklikken en daarna kiezen voor in het bureaublad of in de taakbalk zetten kiezen.
Misschien moet je ook eens in de instellingen van het programma kijken of het programma gelijk met windows opstart en of bij het afsluiten het programma actief moet blijven met behoud van het pictogram
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Staat het niet rechts-onder in je taakbalk op je pc... Daar al gekeken :0? -success