Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een game computer gaan kopen van ongeveer €600,- , welke zou ik kopen?

Ik speel nu meestal spellen op de PC van mijn vader, maar niet elk spel en programma mag ik instaleren dus wil ik een eigen PC gaan kopen. Welke kan ik het beste kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
698
Ritsuka
12 jaar geleden
wat voor soort spellen wil je gaan spelen? en zoek je alleen een pc voor dit bedrag, of moet je hiervan ook nog beeldscherm, toetsenbord en muis kopen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Samen laten stellen aan de hand van bijvoorbeeld dit:

http://tweakers.net/reviews/2430/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-januari-2012-budgetgame-en-gamesysteem.html

Goed naar beneden scrollen voor het reguliere gamesysteem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top antwoord want al jaren maken de men sen op tweakers echt gedegen keuzes voor elk budget. +
Het beste is om langs een herkende computer winkel te gaan, zij kunnen precies een computer voor je samenstellen die voldoet aan jouw eisen.
Dit is sowieso veel goedkoper dan het aanschaffen van een standaard game computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen, 600 euro voor een gamecomputer is erg weinig. Voor minder geld kun je gemakkelijk een playstadion of xbox kopen.

Kjk anders even naar alienware :). Ik weet niet of ze computer voor 600 aanbieden, maar je kunt het proberen.

Overigens wel zonde dat je er nu pas mee komt, vorige week was er bij mediamarkt en bcc 16% korting!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding