Ik wil een game computer gaan kopen van ongeveer €600,- , welke zou ik kopen?

Ik speel nu meestal spellen op de PC van mijn vader, maar niet elk spel en programma mag ik instaleren dus wil ik een eigen PC gaan kopen. Welke kan ik het beste kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
wat voor soort spellen wil je gaan spelen? en zoek je alleen een pc voor dit bedrag, of moet je hiervan ook nog beeldscherm, toetsenbord en muis kopen?

Antwoorden (3)

Samen laten stellen aan de hand van bijvoorbeeld dit:

http://tweakers.net/reviews/2430/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-januari-2012-budgetgame-en-gamesysteem.html

Goed naar beneden scrollen voor het reguliere gamesysteem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top antwoord want al jaren maken de men sen op tweakers echt gedegen keuzes voor elk budget. +
Het beste is om langs een herkende computer winkel te gaan, zij kunnen precies een computer voor je samenstellen die voldoet aan jouw eisen.
Dit is sowieso veel goedkoper dan het aanschaffen van een standaard game computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen, 600 euro voor een gamecomputer is erg weinig. Voor minder geld kun je gemakkelijk een playstadion of xbox kopen.

Kjk anders even naar alienware :). Ik weet niet of ze computer voor 600 aanbieden, maar je kunt het proberen.

Overigens wel zonde dat je er nu pas mee komt, vorige week was er bij mediamarkt en bcc 16% korting!