hoe kan ik mijn ingebouwde webcam van mijn msi cr640 aanzetten en gebruiken?

weet iemand dat?

alvast bedankt
marijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (3)

Zijn alle drivers wel geïnstalleerd?
Kijk bij apparaatbeheer of er nog uitroeptekens / vraagtekens staan.
Start » zoek/uitvoeren » devmgmt.msc

Zo niet kun je hier de drivers vinden.
http://www.msi.com/product/nb/CR640.html#/?div=Driver&os=Win7%2032

Eventueel is het ook een kwestie van een Fn + ... combinatie om de webcam aan en uit te schakelen. Anders zou die het in principe gewoon moeten doen wanneer een applicatie erom vraagt (zoals skype bv).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met windows live videomaker kun je camera activeren om filmpjes te maken maar hoe je er foto's mee moet maken weet ik ook nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Fn die toets tussen je ctrl en alt toets linksonder aan je toetsenbord indrukt +de f6 toets installeert hij automatisch de ingebouwde webcam dus fn+f6 tegelijk

veel succes!!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Super bedankt, ik heb weken geprobeerd mijn ingebouwde webcam in te schakelen en drivers te installeren en door de toetsencombinatie werkt het.