Hoe kan je de geschiedenis van je printen verwijderen op school?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Amadea
12 jaar geleden
Welk systeem gebruikt jouw school dan?

Antwoorden (3)

De openbare pc's op scholen zijn vaak beveiligd tegen dit soort acties. Dus ik denk dat je hier niks aan kan veranderen. Misschien een wizzkid uit je klas die hier een handigheidje voor weet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan alleen als je genoeg rechten hebt. Trouwens, normaal gesproken gaat de echte printgeschiedenis al weg door simpelweg de PC uit te doen (tenzij er speciaal software is geïnstalleerd om dat allemaal te onthouden. Zoals het geval kan zijn als je per afdruk moet betalen).

Als er zelfs opdrachten in de printqueue blijven zitten na het herstarten (dit noemt men ook wel eens 'de geschiedenis'), dan is dat een taak van systeembeheer om dat op te lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bestaat dat normaal niet. Ik weet wel wat je bedoelt, dat is dus niet op iedere school zo. Probeer gewoon een manier te vinden om het te verwijderen.