Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je de geschiedenis van je printen verwijderen op school?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Amadea
12 jaar geleden
Welk systeem gebruikt jouw school dan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De openbare pc's op scholen zijn vaak beveiligd tegen dit soort acties. Dus ik denk dat je hier niks aan kan veranderen. Misschien een wizzkid uit je klas die hier een handigheidje voor weet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan alleen als je genoeg rechten hebt. Trouwens, normaal gesproken gaat de echte printgeschiedenis al weg door simpelweg de PC uit te doen (tenzij er speciaal software is geïnstalleerd om dat allemaal te onthouden. Zoals het geval kan zijn als je per afdruk moet betalen).

Als er zelfs opdrachten in de printqueue blijven zitten na het herstarten (dit noemt men ook wel eens 'de geschiedenis'), dan is dat een taak van systeembeheer om dat op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bestaat dat normaal niet. Ik weet wel wat je bedoelt, dat is dus niet op iedere school zo. Probeer gewoon een manier te vinden om het te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding