Minecraft 1.2.5 openGL erre, wat is dit?

Als ik mijn minecraft opstart, zegt hij: bad video card drivers. En iets over open gl mode.
Ik heb minecraft 1.2.5.
Wat moet ik hiermee?
Alvast bedankt

Toegevoegd na 7 minuten:
Titel: erre is error

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In je computer zit een videokaart. Die kaart heeft zogenaamde drivers nodig om goed te kunnen werken.
Zoek via de website van het merk van jouw videokaart naar de nieuwste drivers voor het type dat jij hebt en installeer deze.

Als dat niet werkt Minecraft opnieuw installeren en proberen de OpenGL optie te veranderen in de video opties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou misschien kunnen proberen om je drivers te updaten. Het zou kunnen dat deze verouderd zijn.

Ik zou je misschien beter kunnen helpen als je de Error ook zou vermelden.