Mijn poort voor mijn eigen minecraft server staat niet open?

Ik heb een eigen minecraft server en heb ook al ge poortforward. Met die codes 25565 ofzo. En hij heeft het een maand gedaan en nu als ik controleer of de poort open staat, staat er port closed. Maar ik heb ge poortforward. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je portforward stopt dit idd na een maand. Nu moet je de minecraft server port forward uit de lijst met ports voor alle spellen halen. Dan doe je het gewoon opnieuw en wijs je de port toe aan jou computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik gedaan maar nog steeds is hij dan dicht....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg in ieder geval dat de port zo staat ingesteld in je router: TCP 25564 - 25566 25564 - 25566 - [leeg] UDP 25564 - 25566 25564 - 25566 - [leeg] Als dat klopt moet je het spel/toepassing (in dit geval mc) toevoegen aan jou computer en dan is dat het apparaat wat er gebruik van mag maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gedaan 25564
- 25566
25564 alleen als ik dan op toevoegen klik komt hij er niet, de pagina laat dan wel maar de poort komt dan niet in de lijst. En minecraft is toch altijd 25565?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb trouwens als ik mijn server start dan er dan na 10 seconden komt te staan unexpected expection java. blablabla
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm wat je hebt gedaan is goed want 25565 werkte bij mij ook niet maar wat je nu hebt wel en dat van java betekent dat je de verkeerde versie hebt dus je moet ff via de website de goede installeren