Waarom hoor ik steeds USB-geluiden terwijl ik geen USB-stick in mijn computer doe?

Er zit geen USB-stick in mijn computer, maar ik hoor wel steeds geluiden die je ook hoort als je je USB-stick eruit en dan weer erin doet. Ook staan er vier verwisselbare schijven bij ''Computer'', maar die zitten niet echt in mijn computer. Wat kan ik ertegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan een slechte verbinding met iets in je PC (of randapparatuur) te maken hebben. Want dat geluidje hoor je als er hardware wordt verbonden. Zoals je CD-ROM-drive die een kapotte kabel heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je muis of toetsen bord kan er half uit liggen haal die eruit en doe hem er weer in. ik hoop dat het helpt.