Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je bewegende plaatjes per email sturen? (zie uitleg)

Ik vind het leuk om zo en dan bewegende plaatjes per email te versturen, maar dat lukt mij niet...Je krijgt dan eerst een link dienje moet openen en dat is minder leuk natuurlijk.

Is dit überhaupt wel mogelijk of moet ik dan outlook hebben op mijn PC? Ook dat lukt me niet :-(
Je hebt ook iets waarbij je smiley's kunt verturen dmv incredimail, maar dat bedoel ik dus niet.

Gewoon via hotmail dus bewegende plaatjes versturen, kan dit zonder veel rompslomp?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer je een leuke animatie/GIF ziet op internet kun je deze met de rechtermuis oppikken (rechtermuis klikken en dan kopiëren) en in je mail plakken (in je mail op rechtermuisknop klikken en dan plakken). zo hoef je niet alle animaties eerst in je computer op te slaan ;-).

Toegevoegd na 8 minuten:
Euh...rechtermuis is dus rechtermuisknop ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Animated gifs kun je altijd versturenen, kan zijn dat je een parameter moet omzetten in je beveiliging
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je mailtje op en ga boven in de taakbalk naar bestand invoegen en zoek dan je bewuste filmpje.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
Je kunt ook eerst een map aanmaken met de naam animatie.
Vervolgens klik je met je rechtermuisknop op het plaatje, dan op opslaan als, en die plaats je dan in je animatiemap.

Nu ga je een plaatje erbij doen; je hebt bv je tekst geschreven, klik dan bovenin de balk op invoegen, dan op afbeelding.
Dubbelklik op het plaatje wat je er bij wilt doen uit je animatiemap en daarna op oke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding