Kun je bewegende plaatjes per email sturen? (zie uitleg)

Ik vind het leuk om zo en dan bewegende plaatjes per email te versturen, maar dat lukt mij niet...Je krijgt dan eerst een link dienje moet openen en dat is minder leuk natuurlijk.

Is dit überhaupt wel mogelijk of moet ik dan outlook hebben op mijn PC? Ook dat lukt me niet :-(
Je hebt ook iets waarbij je smiley's kunt verturen dmv incredimail, maar dat bedoel ik dus niet.

Gewoon via hotmail dus bewegende plaatjes versturen, kan dit zonder veel rompslomp?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Wanneer je een leuke animatie/GIF ziet op internet kun je deze met de rechtermuis oppikken (rechtermuis klikken en dan kopiëren) en in je mail plakken (in je mail op rechtermuisknop klikken en dan plakken). zo hoef je niet alle animaties eerst in je computer op te slaan ;-).

Toegevoegd na 8 minuten:
Euh...rechtermuis is dus rechtermuisknop ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Animated gifs kun je altijd versturenen, kan zijn dat je een parameter moet omzetten in je beveiliging
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je mailtje op en ga boven in de taakbalk naar bestand invoegen en zoek dan je bewuste filmpje.
jc54
14 jaar geleden
Je kunt ook eerst een map aanmaken met de naam animatie.
Vervolgens klik je met je rechtermuisknop op het plaatje, dan op opslaan als, en die plaats je dan in je animatiemap.

Nu ga je een plaatje erbij doen; je hebt bv je tekst geschreven, klik dan bovenin de balk op invoegen, dan op afbeelding.
Dubbelklik op het plaatje wat je er bij wilt doen uit je animatiemap en daarna op oke.