Hoe kan ik mijn gmail email adres veranderen?

Ik heb nu een emailadres die ik voor alles gebruik en wil mn email wijzigen. Een nieuwe aanmaken is geen optie omdat ik mijn email voor heel veel dingen al geregistreerd heb, tenzij er een mogelijkheid is om alle mail door te sturen naar een nieuw email adres?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
27.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je wilt je emailadres veranderen maar niet een nieuwe aanmaken? Wat denk je dat het verschil is qua gevolgen voor de registraties waar je het over hebt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon een nieuw adres aanmaken en dan de mail van je oude account laten doorsturen naar je nieuwe. Op den duur is het toch handiger om gewoon al je contacten te laten weten dat je een nieuw emailadres hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan ik het laten doorsturen dan?

Het beste antwoord

1) Je maakt een nieuw e-mailadres.
2) In de instellingen van je oude e-mailadres voeg je een doorstuuradres door.
3) In je nieuwe mail moet je dit accepteren om je oude mail toegang te verschaffen om mail door te sturen.
4) Selecteer in je nieuwe mail het juiste doorstuuradres en kies om de gmail-kopie te verwijderen. Opslaan.

Al je mails worden nu permanent doorgestuurd naar je nieuw e-mailadres!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
danku :)
claudia65
een jaar geleden
hier het zelfde probleem