Welke is de beste smartphone galaxy s duos of xperia j?

ik gebruik bij de duos de 2 sim kaarten niet. Maar het ziet er mij wel een toffe smartphone uit. alhoewel in sommige reviews toch staat dat dit een trage smartphone is.(Graag meer duidelijkheid- ik gebruik hem ook niet voor 101 spellen). En dan heb ik nog de xperia j .
Graag wat meer info welke is de beste, voor wat is het de beste, ...

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Qua snelheid zijn ze hetzelfde maar de Xperia j heeft een betere scherm met meer pixels per inch dus het scherm is iets scherper en xperia j heeft Android 4.1.2 en de duos 4.0.4

Dus ga voor de xperia j
Als je een telefoon wilt die hetzelfde prijs heeft als deze telefoon maar sneller is en betere scherm heeft ga dan voor de HTC Sensation
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar kan je de android versie niet zelf updaten
De Samsung Galaxy S Duos en de Sony Xperia J verschillen niet veel van elkaar. Uit jouw vraag kan ik opmaken dat jij verschillende review-website's hebt bezocht. De technische informatie laat ik achterwege.

De Samsung Galaxy S Duos en de Xperia J zijn allebei prima mobiele telefoons. Echter, de recentere smartphones hebben vaak betere specificaties. Zo hebben de Samsung Galaxy S Duos en eveneens de Sony Xperia J een singlecore-CPU. Hiermee lopen deze mobiele telefoons achter, in vergelijking met de recentere mobiele telefoons die beschikken over een dualcore of quadcore-processor. Ook het werkgeheugen van beide telefoons is beperkt. Zo beschikt een Samsung Galaxy S Duos over 768 MB RAM-geheugen en de Sony Xperia J over 512 MB RAM-geheugen. De 'simpele applicaties' als WhatsApp, Facebook en Twitter werken met een singlecore-processor prima. Echter, je zult regelmatig te maken krijgen met haperende menu's en langzame opstarttijden. Bij gebruik van zware applicaties waarbij veel RAM-geheugen is vereist zul je eveneens rekening moeten houden met haperingen en het systeem dat kan vastlopen. Dit geldt ook voor 'zware website's'.

De Sony Xperia J beschikt, in vergelijking met de Samsung Galaxy Duos, weliswaar over een recentere Android-versie maar deze kan ten alle tijden worden ge-update naar een recentere firmware-versie.

Ik raad je aan om naar een mobiele telefoon winkel te gaan en daar dienvolgens te kijken naar beide mobiele telefoons. Ieder mens interpreteert 'fijn' en 'gebruiksvriendelijk' op een andere manier. Wellicht kun je tijdens je bezoek aan een telefoon winkel ook kijken naar een recentere mobiele telefoon tegen dezelfde prijs. In de meeste gevallen kun je een mobiele telefoon ook testen.