Hoe kan ik het icoon van een pdf bestand wijzigen zodat je zonder te openen de inhoud kan zien?

Ik word gek van alle pdf bestanden zonder dat ik snel kan zien (buiten de naam) wat de inhoud is. Het liefst zou ik willen dat het, net als bij bijvoorbeeld een jpeg bestand, de inhoud als icoon is. Dus in feite pictogrammen van de pdf bestanden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.7K

Het beste antwoord

Als je Acrobat Reader start en vervolgens kiest "open", dan krijg je een venster met betreffende mapinhoud. Kies in dit venster "miniatuurweergaven" (ipv iconen) en van de betreffende PDF-bestanden wordt dan een miniatuurvoorbeeld van de inhoud getoond.

NB
Je kan ook in de eigenschappen van het bestand (dus bij icoon) naar wens gegevens invullen bij "samenvatting".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie! Ik heb een nieuwe adobe reader gedownload en nu krijg ik in de mappen een voorbeeld afbeelding van het bestand te zien. Precies wat ik nodig had.