Alt Gr +5 geeft bij mij: €
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

alt 0128

Toegevoegd na 4 minuten:
ctrl+alt+5
ctrl+alt gelijk tijdig indrukken met 5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ctrl +Alt+5= samen ingedrukt houden €
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja bij mij ook .
pswirdjo (187)Ctrl +Alt+5= samen ingedrukt houden €,als het niet lukt heb je je instellingen verkeerd staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alt-toets ingedrukt houden terwijl je 0128 intypt op het nummerieke gedeelte van je toetsenbord.

€ = Alt 0128
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
resultaat: Ç
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je de 0 vergeet wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feniks vergeet de nul, het is Alt 0128. Alt 128 = Ç
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Excuus; ik zat een beetje te dutten +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dutje doen af en toe moet kunnen :-)
Mocht het echt niet lukken...

kopieer de mijne: €
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alt Gr + E (tegelijkertijd induwen)
14 jaar geleden
Op de Mac staat ie gewoon op het toetsenbord. Onder Alt-2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de zekerheid: Je drukt op de <5> boven de letters en niet op de <5> in het nummerieke deel van je toetsenbord?

Wanneer je op de juiste <5> drukt en het €-teken verschijnt niet, dan staat of de taal, of de toetsenbordindeling verkeerd. Of allebei. Ga in het Configuratiescherm naar de Regionale instellingen en naar de taalinstellingen. Kies voor invoertaal Nederlands en voor toetsenbordinstelling Verenigde Staten (Internationaal). Stel deze in als standaard en gooi eventueel andere, overbodige talen en toetsenbordindelingen weg.