Ik heb een account bij
www.totalsms.nl
Eerste paar zijn wel gratis. Maar daarna moet je wel opwaarderen... En is betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
te duur
Gratis sms verstuur je op GratisSmsen.nl!
Op GratisSmsen.nl kun je elke dag gratis smsjes versturen! Wanneer je lid bent geworden kun je online smsen naar 06-nummers over de hele wereld.

Dit is geen abonnement, je zit dus nergens aan vast! Verder kan je online al je berichten terug lezen en al je contactpersonen beheren. Wil je meer smsen? Dan koop je altijd voor het voordeligste tarief smsjes in, maar dat is niet alles.. we leveren ook de goedkoopste telefoon abonnementen en telefoons van het internet zodat, waar je ook maar bent, altijd het voordeligst uit bent! Nog geen lid? Waar wacht je nog op?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.smscity.com
die gebruikte ik zelf 1 maand geleden, sinds ik nu een smsbundel heb gebruik ik het niet meer:D
ik vond het heerlijk om elke dag te smsen en soms kocht ik tegoed omdat dit veel goedkoper was ipv tmobile 25 cent te betalen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik kan het niet laten. Waarom zou er een website bestaan waar je gratis zonder poespas een SMSjes kunt versturen? Zo'n website moet toch ook bestaan? SMSjes verzenden kost ook voor zo'n website geld. Uiteindelijk is het doel van de website altijd om geld te verdienen!