Hoe kan ik Nederlandse spelletjes downloaden?

Ik heb een telekids tablet android.
We hebben alleen toegang tot 1mobile market.
Ik kan alleen geen Nederlandse spelletjes vinden. Weet iemand wat ik kan doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hier https://www.facebook.com/KurioNL?hc_location=timeline vind je alles over jouw tablet. Dit staat er onder andere: Dankzij de Intel chip is de Telekids TAB razendsnel in gebruik. De meer dan 1 miljoen coole apps en games in Google Play Store zijn gemakkelijk en snel te downloaden én te spelen. Dankzij het veilige Piggy Bank systeem kan uw kind voor een door u vooraf ingesteld bedrag zelf apps kopen. Makkelijk toch?