het numeriek deel van me toetsenbord werkt niet meer weet iemand een oplossing?

goeie morgen.
Ik heb een pc met windows 7
Het toetsten bord zit met een usb aansluiting

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Numlock misschien indrukken

Antwoorden (1)

Het zou kunnen werken om de num lock toets in de drukken. Die activeert of deactiveert het gedeelte met de cijfers.

Toegevoegd na 11 minuten:
Aangezien de eerste oplossing niet werkt kan je het volgende proberen;

In dat geval kan je ctrl+shift proberen. Hiermee verander je de indeling van je toetsenbord. Als het niet werkt kan je gewoon weer ctrl+shift indrukken en dan is alles weer hetzelfde. Merk je verder niets van en niets gaat er kapot of wat dan ook.

Verder kan je deze link even bekijken, daar is nog iemand met het probleem. Vooral het bericht van 29 juli 2008 om 0:02 uur (onderaan de pagina) kan helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee heb ik al geprobeerd.
maar bedankt voor het meedenken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In dat geval kan je ctrl+shift proberen. Hiermee verander je de indeling van je toetsenbord. Als het niet werkt kan je gewoon weer ctrl+shift indrukken en dan is alles weer hetzelfde. Merk je verder niets van en niets gaat er kapot of wat dan ook. Verder kan je deze link even bekijken, daar is nog iemand met het probleem. Vooral het bericht van 29 juli 2008 om 0:02 uur (onderaan de pagina) kan helpen. http://computertotaal.nl/forumarchief/4-anders-hardware/191475-numeriek-gedeelte-werkt-niet