Welke agenda app kan android en iphone synchroniseren?

Mijn vriend en ik hebben nogal wisselende roosters en willen dit synchroniseren via onze telefoons. Nu zoeke we dus een agenda app die we allebei bij kunnen stellen via een Samsung en Iphone. Is dit überhaupt wel mogelijk? ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
21K
dudemeister
9 jaar geleden
probeer eens Wunderlist

Antwoorden (2)

Dan zou ik gaan voor Google Agenda.
Dan heb je een account op de site, als het goed is heb je die wel, als je Gmail of Youtube of zo gebruikt.
Voor beide apparaten is een app van Google Agenda.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt beide je eigen account met je eigen agenda. Ik heb zelf meerdere kleuren ingesteld, werk, verjaardagen, sport, etc.
Dan kun je de opties van agenda 'werk' openen en daar selecteren dat je deze agenda wilt delen met het email adres van je vriend. (dit regel je op de site via de computer het handigst, weet niet of dat rechtstreeks via de app kan).
Je vriend doet hetzelfde met zijn 'werk' agenda en dan kunnen jullie allebei het rooster zien van elkaar, en alle updates die er in gedaan worden.
Ritsuka
9 jaar geleden
Je kan ook Any.do proberen...

De makers van Cal, Any.do, hebben ook een gelijknamige to do-app in beide appstores. Die heeft eveneens een rustgevend, modern ontwerp en is zeker ook het bekijken waard. Als je Any.do gebruikt als takenmanager, dan kan je al je taken importeren in Cal.

Cal werkt het beste in zijn day view: daar zie je alle taken, vergaderingen en afspraken die je die dag te wachten staan in één oogopslag. Als je de app opent, is dat ook het eerste venster dat je te zien krijgt, met al je events en Any.do-taken in een chronologische lijst. Daarmee verschilt de app van de meeste concurrenten, die meestal vertrouwen op het principe van een tijdslijn met gekleurde blokjes voor elke afspraak.

www.zdnet.be/mobiel/157306/alternatieve-agenda-apps-cal-van-any-do

www.any.do
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
deze heb ik geprobeerd, maar ik zette iets in de takenlijst op mijn ipad via de app, en die zag ik niet terug op mijn android telefoon. pas een dag erna of zo