Als ik mijn laptop met Windows 7 reset met fabrieksinstellingen, wordt dan de hele Windows verwijderd?

Ik heb het virus "ransomware" en heb zo goed als alles geprobeerd. Mijn vriend gaf me deze optie en het is verder de enige optie, maar als ik mijn laptop terug doe naar fabrieksinstellingen, wordt dan de Windows zelf ook verwijderd of alleen de programma's etc en blijven alleen de basis dingen over?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Terug naar fabrieksinstellingen i.e. zoals je 'm kreeg toen je 'm nieuw kocht betekent eigenlijk alles weg, Windows wordt opnieuw teruggezet compleet met drivers maar niet met later geïnstalleerde software.

P.S. Die russische lui zijn zijn zelf ook de sjaak geweest van een hack, en de wachtwoorden die je als slachtoffer moet kopen van deze vriendelijke Russen zijn openbaar gemaakt, dus misschien kun je huidige windows installatie zo redden. Richtlijnen op GV maakt dat ik deze URL met wachtwoorden niet kan publiceren, kortom Google is je vriend!!!