Waarom kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen op chelloo.com?

Mijn wachtwoord was ik vergeten op chelloo.com, maar als ik dan een nieuw wachtwoord aanmaak, dan zou ik dus een bericht krijgen in mijn e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken, maar dat laatste gebeurd helaas niet. Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg geen bericht.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Word het wachtwoord misschien naar een ander (oud) emailadres gestuurd?
capthavoc
8 jaar geleden
ik denk het ook dat je ooit op jechello mail heb ingeschreven ? Als je chello had is dat inmiddels wel 3 keer veranderd
chello upc ziggo
Dus ik vermoed dat deze website binnenkort ook helemaal uit de lucht wordt gehaald ?
Waarschijnlijk hebben ze het forum ed al afgesloten voor aanmeldingen en ww aanvragen ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vics,
Het wachtwoord gaat hetzelfde email adres wat ik nu heb.
groet,
dora555
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc,
Als je naar de site gaat zie je dat het nog gewoon actief is gezien de data en reacties. Dus de site is niet uit de lucht

Antwoorden (2)

Ze zijn bang dat jij een inbreker bent op een acount van iemand anders. Ze denken dat jij de gebruikersnaam weet maar het wachtwoord niet en dan hoef je het wachtwoord maar opnieuw aan te vragen en dan ben je op een acount van iemand anders.

Veel succes..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bij mij is dat ook gebeurd hier op deze site ik hb een nieuw wachtwoord aangevraagd
en ik hb mijn wachtwoord pas op de volgende de dag gekregen misschien moet je wachten