Ik kan geen verbinding meer maken met mijn router, hoe verhelp ik dit?

Ik heb mijn laptop al ongeveer 2 jaar en er was laatst weer een update. Na die update kon ik geen verbinding meer maken met mijn router terwijl ik dat wel met al mijn andere apparaten kan, dus heb ik nu geen internet meer op mijn laptop. Ik heb al bijna alles geprobeerd. Help me alsjeblieft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
Zo te zien is je signaal wel goed er is dus verbinding met derouter maar wat zegt de diagnose ?
vanje netwerk verbinding ? ipadres etc ? en wat was de update van windows zelf, of zeg maar drivers ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik snap niet precies wat je allemaal bedoelt.
capthavoc
8 jaar geleden
welkefoutmelding krijg je ? Ik geloof dat dat sterretje bij diebalkjes geoon betekend dat er verbindingen beschikbaar zijn maar dat je even opnieuw moet zeggen welke verbinding en het ww opnieuw invullen
dus klik op dat icoontje en zie wat er gevraagd wordt. ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er staat: niet verbonden - er zijn verbindingen beschikbaar
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En wanneer ik het ww opnieuw invoer staat er: kan geen verbinding maken met dit netwerk
capthavoc
8 jaar geleden
Typefoutje ww hoofdletters goed etc een spatie teveel ? ? of wellicht is je ww veranderd door een reset ,of een stroom storing van je modem ?
juiste netwerknaam ?
je zei dat alle het ander wel werkt zijn deze ook draadloos ?

Gebruik je het ww dat op de achterkant van de router staat ? kijk eventueel in je router via een andere pc liefst bedrade pc
om je ww etc opnieuw in te controleren ofte veranderen
let ook op het protocol web of wpa2 ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is al opgelost ik moest mijn laptop opnieuw opstarten en toen deed de wifi het in een keer wel weer. Bedankt voor je hulp.

Antwoorden (1)

hallo, schakel je aangesloten app.(die verbinding maken met je router) uit ,dan stroom van je router uitschakelen, vervolgens 5 minuutjes wachten, dan de stroom op je router er weer op(normaal reset je router zich zelf namelijk) en vervolgens zou hij mits niet echt kapot(je laptop) weer normaal moeten werken! groet Ludgardon