Kan je ergens op Internet een video delen met een besloten groep?

Zoals bijvoorbeeld Picasa voor foto's. Maar dan voor video's.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bijvoorbeeld op Google Drive https://www.google.com/intl/nl_nl/drive/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan videos op youtube privé zetten. Alleen met de directe URL kan je hem dan zien dacht ik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dropbox is ook een optie

Antwoorden (2)

dit kun je op Facebook doen. Je kunt een gesloten groep aanmaken, dan kunnen alleen mensen die lid zijn dingen zien.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Klopt, niet iedereen heeft Facebook. Maar het is wel een makkelijke manier om samen video's en filmpjes te delen met een groepje vrienden.
Facebook is zo gemaakt, het is een antwoord op de vraag waar op internet je dit kan doen.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Had ik ook aan gedacht. Alleen niet iedereen uit de groep waar het om gaat heeft/wil Facebook. Naast Facebook wist ik niets anders. Dus je idee is goed. Ik snap de - niet.
Dit kan via Youtube. Geef bij het uploaden aan dat het om een verborgen of privé video gaat.

Verborgen video's zijn onzichtbaar in de zoekresultaten en enkel af te spelen door personen die de link hebben. Privé video's zijn onmogelijk te bekijken door mensen die deze rechten niet hebben. Mensen die dit af willen kunnen spelen hebben wel een Youtube of Google+ (Gmail) account nodig.

Toegevoegd na 37 seconden:
Je kunt verborgen of privé videos ten alle tijden terugveranderen naar een andere status, waaronder ook openbaar.
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Als ik de link dan stuur naar iemand zonder YouTube of Gmail account kan die het dan wel zien?
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Of is het hebben van de link alleen niet genoeg?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het hebben van een link is voldoende.
Gmail en Youtube zijn trouwens allebei eigendom van Google. Een Google-account is genoeg voor deze twee netwerken.