hoe moet ik mijn apple id verifiëren?

Ik ontvang de mail om mijn apple id te verifiëren. Ik verifieer mijn apple id en ga dan terug naar app store voor iets te downloaden. Als ik mijn apple id-wachtwoord intik zegt ie: verifieer uw apple id??
Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar het lukt niet…
Kan iemand mij hierbij helpen??

mvg

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
14K

Antwoorden (1)

het kan soms even duren vordat het lukt

probeer eens via deze pagina

https://appleid.apple.com/nl/ via de browser niet via de apps itunes of appstore

en dan beheer mijn ID wellicht moet je het apperaat nog toevoegen ?
doe het wel vanaf het apperaat dat je wilt toevagen aan trusted devices

of als het om een iphone gaat probeer het via de instellingen scherm
capthavoc