De lokatiebepaling op mijn IPad werkt niet. Bij Instellingen staat lokatiebepaling wel aan. Wat moet ik nog meer doen?

Wanneer ik de app "kaarten" open krijg ik de mededeling dat de lokatiebepaling niet aan staat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dudemeister
8 jaar geleden
vai Instellingen naar die specifieke app gaan en schuifje omzetten of doe het via de melding in de app kaarten als je die opstart

Het beste antwoord

In menu instellingen onder Privacy en dan aanklikken locatievoorzieningen kun je per app-onderdeel bepalen of je locatie aan wil zetten of niet.